sobota, 14 stycznia 2017

Barlineckie Gęsiarki


http://www.barlinek24.pl//index.php?option=com_content&task=view&id=9200&Itemid=35

 Wczoraj, 13 stycznia wręczono Złote Barlineckie Gęsiarki. Z pewnym zaskoczeniem , ale i dumą przyjęłam fakt znalezienia się wśród wyróznionych.

Chcę podziękować za to wyróżnienie i jednocześnie wyrazić swoje niezmierne zdumienie. Pisanie to wielka przyjemność, to dar, którym zostałam obdarzona i, z którego staram korzystać najlepiej jak potrafię. Myślę też, że gdyby nie ludzie, którzy mnie otaczają, szczególnie mój mąż, moi przyjaciele, gdyby nie miejsce, w którym przyszło mi żyć, czyli moje miasto- mój Barlinek, bo to stanowi dla mnie niewyczerpane źródło inspiracji, nie spotkałaby mnie ta pryzjemność. Cieszę się, że tak mi się zdarzyło w życiu, że mogę robić to co lubię, a fakt tego wyróżnienia, nadaje nowy sens temu i utwierdza mnie w przekonaniu, że warto to robić. Dla siebie, dla mojego miasta i dla czytelników, których interesuje nie tylko fabuła, jaką proponuję, ale  niezwykle często – topografia  miejsc, po których poruszają się moi bohaterowie, a jest to nic  innego, jak Barlinek. Barlinek, który niesie swoją historię. Specyficzną, ale i szalenie zajmującą i wartą opisywania. Co zamierzam czynić…. Dziękuję.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz